A projektnek ebben a szakaszában a műhelymunkában részt vevő tanárok a tanult innovatív módszerek és források felhasználásával IKT-alapú órákat terveztek diákjaik számára. Az órához saját digitális tartalmakat, tananyagokat, online tesztfeladatokat és videókat készítettek, és ezeket megosztották a Digitális étlapon.



Az óratervet az osztályteremben tesztelték, és értékelő jelentést készítettek arról, hogy mi az, ami jól sikerült, és mi az, amin legközelebb javítani kell.  

"Hiszek abban, hogy a digitális tananyagoknak van mérhető pedagógiai előnye. Abban is biztos vagyok, hogy ha az órán nem használnánk a GeoGebra alkalmazást, akkor több órára lenne szükség ahhoz, hogy a diákok valóban megértsék a polinomok viselkedését a nullpontok körül.” (A Biotechnikai Oktatási Központ tanára, Szlovénia)


 Órai munka - aktív tanulási – a Szakkay József Műszaki és Üzleti Szakközépiskolában, Szlovákia

Óra után a tanárok egy közösen kidolgozott kérdőívvel visszajelzéseket kértek a diákoktól.

Eredmények számokban

•    A 4 partnerországban 51 tanár tartott digitális órákat különböző tantárgyakból. 
•    Az órákon több mint 800 szakképzésben részt vevő diák vett részt. 
•    Az 5 partneriskola 5 intézményi értékelő jelentést készített.

A tapasztalatokat, visszajelzéseket és önreflexiókat beépítették az intézményi jelentésekbe, és a projekt következő szakaszában beépítik a végleges DPTI modellbe.